پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

سارا بهرامي چهره‌هايي است كه اخيرا به سينماي ايران معرفي شده است و بسياري بر اين باور هستند كه بازيگر ماهري است و به خوبي توانسته از پس نقش‌هايي كه برعهده مي‌گيرد، بربيايد.
بعضي از بازيگران با يك فيلم چهره‌ خود را ميان تماشاگران تثبيت مي‌كنند و بعد از آن ديگر بازيگر چهره سينما مي‌شوند و طرفداران خاص خود را دارند اما همين بازيگران علي‌رغم اين كه بازي خوبي دارند، سناريوهايي را انتخاب مي‌كنند كه براي آنها عقب‌گرد است.
سارا بهرامي چهره‌هايي است كه اخيرا به سينماي ايران معرفي شده است و بسياري بر اين باور هستند كه بازيگر ماهري است و به خوبي توانسته از پس نقش‌هايي كه برعهده مي‌گيرد، بربيايد. اما همين بازيگر گاهي فيلم‌هايي را انتخاب كرده است كه بيننده را از خود نااميد مي‌كند. در روزمه سارا بهرامي با اين كه فيلم‌هاي قابل توجهي وجود دارد اما فيلمي مانند جمشيديه براي او تجربه خوشايندي در ذهن تماشاگر نخواهدبود.
آخرين بازي او در فيلم جمشيديه بوده است كه اكنون اكران آنلاين را آغاز كرده است. فيلمي كه به اعتقاد بسياري حتي ارزش ديدن ندارد. به همين بهانه چند بازي سارا بهرامي را مرور مي‌كنيم.
سركوب

فيلم سركوب به كارگرداني و نويسندگي رضا گوران ساخته شده است. فيلمي كه مي‌توان گفت از دسته فيلم‌هايي است كه تماشاگر را هنوز به ديدن سينماي ايران اميدوار نگه مي‌دارد. فيلمي پر از نماد و بازي‌هاي خوب كه سارا بهرامي نيز بازي بسيار خوبي در اين فيلم داشته است.
سركوب داستان يك روز از يك خانواده است. مادر خانواده به دليل مشكل آلزايمر تحت مراقبت توسط يك پرستار است و پدر خانواده همواره به آزار اذيت جسمي و روحي مادر و سه دختر مي‌پرداخته و مدتي است كه از خانه رفته‌است. دختر وسط خانواده  كه نقش آن را سارا بهرامي بازي مي‌كند، مدتي است با يك مرد دوست شده‌است كه بعد از چند هفته متوجه مي‌شود كه اين مرد همانند پدرش به آزار و اذيت جسمي و روحي او مي‌پردازد.

فيلم داركوب به كارگرداني بهروز شعيبي در سال ۱۳۹۶ ساخته شد. اين فيلم داستان اجتماعي روابط انساني افراد جامعه را در رو در رويي با معضلات اجتماعي و اعتياد روايت مي‌كند و توانست نامزد ده سيمرغ بلورين از جمله سيمرغ بلورين بهترين فيلم سي و ششمين دوره جشنواره فيلم فجر شود و موفق به دريافت دو سيمرغ شد.
داركوب داستان زني مصرف كننده است كه نقش آن را سارا بهرامي بازي كرده است كه همسرش او را رها كرده و مجددا ازدواج كرده‌است. زن مصرف كننده كه به او دروغ گفته شده‌است كه فرزندش مرده است؛ متوجه مي‌شود كودكش زنده است. پي‌گيري‌هاي زن براي پس‌گيري فرزندش مشكلاتي را براي پدر دختر و زن جديد به وجود مي‌آورد.

هزارپا فيلمي كمدي به كارگرداني ابوالحسن داوودي است كه جز پرفروش فيلم‌هاي تاريخ سينماي ايران است. هزارپا از هفته سوم اكران خود به‌علت تفاوت نسخه در حال اكران با نسخه نمايش‌داده‌شده به سازمان سينمايي و سمعي، بصري مجبور به تغيير حدود ۱ دقيقه كاهش زماني شد.
رضا و دوستش منصور كه به كيف‌قاپي مشغول هستند از طريق مادرش متوجه مي‌شود كه دختر صاحب كارش الهام كه نقش آن را سارا بهرامي بازي كرده و فردي پولدار ‌است نذر كرده كه با يك جانباز ازدواج كند. به‌همين دليل رضا كه در تصادف پاي خود را از دست داده تصميم مي‌گيرد خود را به دختر نزديك كند تا بتواند با او ازدواج كند. رضا وارد آسايشگاه جانبازان مي‌شود كه دختر مدير آنجاست. رضا با گفتن دروغ‌هاي مختلف سعي مي‌كند كه دختر به او علاقه‌مند شود.

 

منبع: خبرگزاري جمهوري اسلامي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.